با شرکت در نظرسنجی Microsoft احتمال انتشار نسخه اندروید seeing AI را افزایش دهید

اگر از جمله کاربران نابینای علاقمند به تکنولوژی‌های روز و به طور خاص هوش مصنوعی باشید حتماً در مورد اپلیکیشن خارق العاده‌ای که Microsoft چند ماه پیش برای نابینایان روانه بازار کرد اطلاعاتی را به دست آورده‌اید.

Microsoft Seeing AI، نام اپلیکیشنی است که این کمپانی چند ماه پیش با هدف تسهیل زندگی نابینایان روانه‌ی بازار کرد. ما هم در ۲۲ تیر ۹۶، خبر انتشار این اپلیکیشن رایگان را در وبسایت پکتوس منتشر کردیم همچنین امیرحسین سلیمانی، از کارشناسان نابینای رسانه و فناوری‌های ویژه‌ی نابینایان، در یادداشتی به طور مفصل به معرفی و تشریح ویژگی‌های این اپلیکیشن پرداخت.

همانطور که احتمالاً می‌دانید این اپلیکیشن پر کاربرد صرفاً بر روی سیستم عامل IOS و دستگاه‌های شرکت apple قابل استفاده است و کاربران اندروید تا تاریخ تنظیم این نوشته از امکان نصب Seeing AI بر روی این سیستم عامل برخوردار نیستند؛ اما به تازگی کمپانی Microsoft اقدام به انتشار یک نظرسنجی در این خصوص کرده و این طور به نظر می‌رسد که قصد دارد بر اساس نتایج این نظرسنجی، نسخه‌ی متناسب با سیستم عامل اندروید را هم منتشر کند. از همین رو بر آن شدیم تا لینک صفحه‌ی نظرسنجی را در اختیار کاربران نابینای ایرانی قرار دهیم تا با شرکت در آن و پر کردن فرم مربوطه، اندروید به دست‌ها را قدمی به داشتن این اپلیکیشن بی‌نظیر، نزدیک کنند.

برای شرکت در این نظرسنجی ابتدا وارد این صفحه شوید و در نخستین کادر ویرایش، نام کشور و در دومی نام برند گوشی اندرویدیتان را وارد کنید. فیلد سوم را هم با نام مدل گوشی پر کنید و در جواب سؤال چهارم برای Microsoft بنویسید که دوست دارید seeing AI چه اشیایی را برایتان تشخیص دهد. سر آخر هم ایمیلتان را وارد کنید و دکمه‌ی submit را فشار دهید تا کار تمام شود. چنانچه استقبال از این نظرسنجی برای Microsoft قابل قبول باشد، قطعاً روند انتشار نسخه‌ی اندروید Seeing AI، تسریع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − 1 =

لطفا پاسخ عبارت امنیتی را در کادر بنویسید. *